رایحه ظهور نام :
mobasheran@gmail.com ایمیل :
مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی اعتدال
پيرو درج خبري با مضمون عبرت تاریخ انتشار گسترده CD شماره 2 جریان انحرافی در صفحه اول پایگاه خبری تحلیلی اعتدال و افترا مبنی بر اینکه ««عوامل این جریان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ، سی دی شماره 2 خود تحت عنوان «عبرت تاریخ» ( نگاهی مقایسه ای به اتهامات تاریخی علیه جناب مختار ثقفی و اتهامات کنونی علیه دکتر احمدی ن‍ژاد) را به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع نموده اند»» که شائبه انتخاباتی بودن این مستند را به ذهن می آورد همچنین مطلب کذب دیگری با این عنوان که «« این سی دی به تعداد نامحدودی تهیه شده و همچنان به صورت رایگان در حال توزیع است.»». هم جنین به اطلاع مي‌رساند فیلم مستند عبرت تاریخ در تاریخ شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ در سایت رایحه ظهور منتشر شده و همان زمان برخی شبکه های صدا و سیما و برخی سایتها و خبرگزاریها و روزنامه ها بدان پرداختند.ضمن اینکه این مستند تنها و تنها بر روی سایت قرار گرفت و حتی یک سی دی هم از فیلم مذکورتوسط سازندگان مستند منتشر نگردید.
با توجه به اينكه اين مطلب كذب و خلاف واقع است شايسته است مطابق قانون مطبوعات نسبت به انتشار متن تكذيبيه اقدام نماييد. براي پرهيز از تشويش اذهان عمومي بيش از انتشار چنين اخباري از صحت و سقم آن اطلاع حاصل فرماييد.بدیهی است حق شکایت به مراجع ذی صلاح برای ما محفوظ می باشد.
لینک انتشار فیلم عبرت تاریخ مورخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۰
http://u313.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=786:1390-05-22-19-13-34&catid=77:1389-04-03-20-24-30&Itemid=94
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا